Newzbin dark forum thema, vernieuwde chat en meer
Information 
Newzbin heeft een nieuwe forum thema "Newzbin Dark", deze kan je rechts-onder alle forum pagina's vinden of bij je instellingen.
We hebben ook heel wat nieuwe Emoticons toegevoegd, deze kan je vinden door op [meer...] te klikken bij een nieuwe topic of bericht.

En check onze vernieuwde chatbox! Smokingpimp
Antwoord
Marge Kermit Jason Grover Spamguy Smurfpapa Smurfgrandpa Dope
Schrijven zegt meer. Een dankje is een klein woord, maar een groot gebaar. Smile
Antwoord
Goodpost
Antwoord
Wink 
Fantastisch dat jullie zo je inzetten en best doen om het alle leden  Grouphug het hier naar hun zin te maken en al dit moois met ons te delen Echt TOP. Wavemulticolor
Het wordt steeds mooier en beter, hartelijk dank Newzbin-team dat deze bijzondere community bestaat.
Antwoord
Thumbs Up 
Ziet er mooi uit  Icon_clap
Antwoord
Ziet er goed uit! Blij dat jullie er duidelijk zoveel werk insteken voor ons! Bedankt daarvoor!
Antwoord
Ziet er goed uit maar heeft een bug tenminste bij mij ( elk bericht wat ik beantwoord word er automatie's geqoute)
Doe maar gewoon doe je gek genoeg Tongue
Antwoord
Rob dit klopt en is bij mij ook als je de knop "antwoord" gebruikt
Klik je op "Nieuwe reactie" dan word er niet ge-quote
De knop "quote" gebruik je als je een ouder antwoord of deel uit een ouder antwoord wil gebruiken

Persoonlijk zie ik dan ook liever dat forum leden de knop "Nieuwe reactie" gebruiken
Omdat dan niet hele epistels van de reactie er boven worden herhaald waardoor een topic onnodig lang word en onoverzichtelijk
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
Antwoord
geweldig dat dark theme. scheelt me stukje batterij en ziet er ook nog is mooier uit dubbel win. keep it up
Antwoord
mooi mooi het nieuwe thema complimenten
Antwoord
ziet er prachtig uit,goed werk mensen
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)