Waardering:
  • 6 stemmen - gemiddelde waardering is 4.83
Download Newzbin 2.0.0.0 Beta
Wij presenteren aan u de eerste Beta versie van onze Newzbin 2.0 Windows applicatie.

Helaas lang op moeten wachten (of 't het wachten waard is laten we natuurlijk aan jullie over Big Grin ).

Omdat er uiteraard nog wat bugs in voor kunnen komen, vinden wij het wel zo gepast onze 'Special Members' de eer te geven om de Beta uitgebreid te testen.
Gewone gebruikers kunnen hem wel downloaden en openen, maar inloggen is niet mogelijk!

Downloaden van de Beta kun je via deze link (vrij van virussen): Download Newzbin 2.0 Beta

Wij raden aan de oude Newzbin volledig te verwijderen om conflicten met de nieuwe te voorkomen.

Update informatie:

- Verbeterde en uitgebreide filtersysteem
- Frisse nieuwe look met extra kleur instellingen
- Nieuwe template (Newzbin 2.0)
- Lijst met gebruikers in de spot die hebben bedankt via de 'bedankt' knop
- Nieuwe video formaten toegevoegd
- Nieuws pop-up venster om gebruikers makkelijker up-to-date te houden over Newzbin
- Verbetering van stabiliteit
- Vast nog wel meer wat ik vergeten ben  Big Grin

Bekende problemen:

- Reacties laden niet bij eerste keer spot openen
- Youtube filmpjes niet meer te bekijken in de spots (verholpen in nieuwe update)
- Bewegende smileys staan stil zodra er meerdere spots geopend zijn met dezelfde smileys.
- Tekst vanuit spot niet te kopiëren (verholpen in nieuwe update)

Planning voor de volgende update:

- PS4 categorie
- Kolom met totale grootte van bestanden (net als in webversie)
- Onthouden wat te doen met NZB bestand, zodat niet elke keer de pop-up tevoorschijn komt
- Moviebox!! Heerlijk zoeken naar de beste en recent geposte films 
- Schonere en strakkere algehele layout
- Meer bewerk opties in het venster om een spot te bewerken/aan te melden
- Automatische Serie detectie wanneer men bijvoorbeeld S01E01 toepast in de titel met aanmelden van een spot
- NZBGet ondersteuning
- NZBKing als vervanger voor NZBClub in de zoekmachines

Veel plezier met Newzbin 2.0 Beta!
Antwoord
Wink 
Geweldig : bedankt  Big Grin ziet er mooi uit TOP gedaan

Bijlagen Miniatuurweergaven

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord
Ziet er gelikt uit. Super dat ik 4K nu in bedoelde formaat kan posten. Klasse.
Antwoord
helemaal gewelig zeg
Antwoord
bedankt  ziet er goed uit Smile
Antwoord
Ziet er goed uit ...
Antwoord
Bedankt voor uw bericht, wordt door mij zeer gewaardeerd.
Maar....
Ik werk met een Mac, dus ik kan er met de update helaas niets mee. Ik weet dat ik op de Mac ook bv parallels kan plaatsen, echter ik ben al jaren (werkte al vanaf het prille begin met Dos) helemaal uitgekeken op Windows.
Hoop dat jullie ooit ook een Mac versie kunnen produceren, ben er zeker van dat tegenwoordig heel veel gebruikers op een Mac werken.
Nogmaals dank en veel respect voor alle werk dat jullie doen.
Mvg Tierra
Antwoord
ziet er keurig uit ga vooral zo door mannen trots op jullie !!!
Antwoord
goede dag beste mensen van newzbin dat hebben jullie heel erg netjes gedaan Smile
ga zo door ik ben er heel erg blij mee.
ik ga deze dan ook heel erg graag gebruiken.

groetjes van richardwiet
Antwoord
Bedankt gaan we meteen uitproberen Smile
Antwoord
bedankt,ga die zo eens proberen Big Grin
Antwoord
bedankt , zie er super uit
Antwoord
bij deze mijn dank voor de nieuwe beta.

ziet er weer mooi uit nu nog goed uitproberen
Antwoord
Ziet er heel mooi uit geweldig progje en mooi anders kan ik niet zeggen
Antwoord
Sorry mensen. Ik kan de update niet testen want ik werk al jaren niet meer met Windows. 
Newsbin gebruik ik via de browser op m’n iMac. Ik hoop dat jullie nog een keer een Mac-versie uitbrengen. 
In elk geval dank voor het vele werk.
Antwoord
Sorry voor allen met een Apple, we hebben geen programmeurs in ons team die dit kunnen.
De taal waarmee Newzbin geschreven is, laat zich ook niet gemakkelijk converteren naar andere programmeertalen.

Voor deze personen hebben we daarom ook de web versie, deze is immers ook prima te gebruiken.
Antwoord
Thnx ga het eens goed uitproberen
Aan hen die deelt, zal gegeven worden.

Alles is vol dwaasheid, de Wereld is een gekkenhuis
Antwoord
dank je wel ziet er strak uit
Antwoord
Ga ik proberen. Bedankt..
Antwoord
Nog wat Extra Update info :

Bij de spotinstellingen is  een extra optie bij gekomen  nl:  verwijder overmatig hoofdletter gebruik uit de spottitel. (even een vinkje zetten).  
Ook de kleur van de achtergrond is nu super rustgevend > PS- een donkere kleur is beter voor je ogen en je wordt niet zo snel moe Tongue .
Alles ziet er nu nog overzichtelijk en nog relaxter uit dan bij de vorige update Smile  
Je kunt nu zorgeloos nog meer uren gaan genieten van alle mooie dingen op Newzbin Cool
I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)