Gratis Hitnews usenet account voor onze uploaders
gezien het feit dat steeds meer providers (ook in het buitenland) gegevens moeten af staan aan 3de ben ik bang dat die kans steeds kleiner en kleiner word
Maar dat is een offtopic verhaal
Dodgy Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig: Naar de Newzbin Web applicatie KLIK Cool
Antwoord
Offtopic: Welkom terug copy[it]right Wink

Ontopic: We zijn nog steeds aan het kijken voor een oplossing, maar dat ligt nog niet zo makkelijk helaas.
We proberen op alle mogelijke manieren gratis accounts voor jullie te bemachtigen, waarbij veiligheid en privacy voorop staat.
Antwoord
I guess it must be possible to post to a USENET server account, via a VPN account, and pay for both accounts with bitcoins.
Antwoord
(18-07-2017, 05:21 AM)Mr Chaos schreef:
(17-07-2017, 09:42 PM)copy[it]right schreef:  dat ik tijdens het opschonen van m'n HDD een oude versie van Newzbin en Usenet Collector tegenkwam (de laatste lijkt niet meer bruikbaar) en benieuwd was of dit nog werkte (ja dus).

Welkom terug (of moeten we 3 jaar wachten op antwoord?  Wink )

Die versie van Newzbin zal dan niet meer werken

U moet daarvoor in de plaats nemen versie 1.1.2.0 van de windows app of de webversie gebruiken
Eventueel HIER KLIK te verkrijgen
Haha, no way Wink De werkende versie heb ik al installed. Ik ben tevens benieuwd hoe Newzbin zich verhoud t.o.v. de nieuwe Spotnet Classic. Tijd zal het leren! Big Grin

(19-07-2017, 08:50 PM)Admin schreef: Offtopic: Welkom terug copy[it]right Wink

Ontopic: We zijn nog steeds aan het kijken voor een oplossing, maar dat ligt nog niet zo makkelijk helaas.
We proberen op alle mogelijke manieren gratis accounts voor jullie te bemachtigen, waarbij veiligheid en privacy voorop staat.

Offtopic: Bedankt Admin! Cool

Minder offtopic: (is er/weet iemand) nog een up-to-date lijst van NNTP Service Providers (of USP) waar de privacy gerelateerde verschillen/kanttekeningen (beter) worden uitgelilcht? Ik doel hiermee in het bijzonder op X-Trace en het uploaden via SSL/TLS.

(als hier een ander draadje/topic voor is dan verwijder ik het bovenstaande wel)
Ontwikkelaar van een Minecraft launcher

Citaat:Romeo zei op 5 april 2011 om 10:55:
Hebben we net een untether, gaat t-mobile weer zitten tetheren… *zucht* x^D
Antwoord
(23-07-2017, 02:24 PM)copy[it]right schreef: Minder offtopic: (is er/weet iemand) nog een up-to-date lijst van NNTP Service Providers (of USP) waar de privacy gerelateerde verschillen/kanttekeningen (beter) worden uitgelilcht? Ik doel hiermee in het bijzonder op X-Trace en het uploaden via SSL/TLS.

(als hier een ander draadje/topic voor is dan verwijder ik het bovenstaande wel)

Je zou met deze vraag ook een nieuwe draadje kunnen starten in het betreffende hoekje. ;0)
Dan houden we het lekker overzichtelijk.
Why isn't there mouse-flavoured cat food?
Antwoord
Sorry voor het lange wachten, maar binnenkort volgt er (goed) nieuws voor de hitnews gebruikers.
Antwoord
Is er al news?
Stuur me een PB voor software verzoekjes.
Antwoord
(21-07-2017, 11:39 AM)GIGA1BYTE schreef: I guess it must be possible to post to a USENET server account, via a VPN account, and pay for both accounts with bitcoins.

Verschillende providers accepteren ook PaySafeCards. (kun je op heel veel plaatsen kopen)
Een usenet provider anoniem betalen is een goede stap maar niet echt waterdicht omdat de provider je IP adres kan loggen.

VPNs weet ik niet. Mulvad accepteerd cash geld.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)