Web-versie: Bestandsgrootte in overzicht
Omdat het soms best handig kan zijn om de bestandsgrootte te zien voordat je een spot wilt bekijken, is het 
bij de Web-versie vanaf nu mogelijk om de bestandsgrootte van spots te zien in het overzicht.

Om dit aan te zetten klik je op je gebruikersnaam rechts boven in het scherm.
Vervolgens klik je op 'instellingen' waarop je een menu krijgt te zien.

In dit menu vink je bij zichtbare kolommen 'grootte' aan en klik je op 'Opslaan'.

Nu enkel nog even de pagina verversen om de opgeslagen instellingen toe te passen.

Bij de applicatie is dit vooralsnog helaas niet mogelijk, maar zit wel in de toekomstplannen.
Antwoord
Hey thanks Admin en Devv voor deze aanvulling Smile
Dodgy Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig: Naar de Newzbin Web applicatie KLIK Cool
Antwoord
Mooie aanvulling..... bedankt voor al het werk wat jullie erin stoppen
Antwoord
Zeker handig... Past die mooie spot nog op mijn E drive of moet ik alweer een nieuwe kopen. ;0)

Ik ben trouwens benieuwd naar de verhouding tussen de aantallen browser gebruikers en app gebruikers. Omdat ik wellicht niet de enige ben vraag ik het maar hier in plaats van in het moderators hoekje.
Why isn't there mouse-flavoured cat food?
Antwoord
Web , geen idee hoe de app eruit ziet.

GR, Citp.
Antwoord
Toppie werk ziet er allemaal weer goed uit en de optie aan gezet.

En voor JohnDeLui ik gebruik beide de app op de computer als ik eenmaal wat binnen wil halen en de webversie op de foon en tab als ik aan werk ben of op reis ben. Wel handig dan alles even in de watchlist zetten en thuis weer binnen halen  Big Grin

Dus ja ik denk wel meer mensen zo werken en hoop dat dat beide versies blijven.
Antwoord
(24-05-2016, 02:59 PM)MrSoftware schreef: ... ik gebruik beide de app op de computer als ik eenmaal wat binnen wil halen en de webversie op de foon en tab als ik aan werk ben of op reis ben. Wel handig dan alles even in de watchlist zetten en thuis weer binnen halen  Big Grin

Zelf bewandel ik ook beide wegen die naar Newzbin leiden. Het was echt geen proefballonnetje om op één van de twee te bezuinigen. ;0)

Wel zijn de mogelijkheden binnen de webversie aanzienlijk uitgebreider dan binnen de app, ook qua moderator opties. Dus de webversie geniet daarom mijn voorkeur voor het forum. De app gebruik ik vooral om te zien wat er gespot is.
Why isn't there mouse-flavoured cat food?
Antwoord
Ik gebruik de zowel de webversie als de app.
Antwoord
De applicatie heeft mijn voorkeur als poster door de meerdere mogelijkheden.
Antwoord
App meer in gebruik als webversie.
Onder help vind men info, bekijk deze info eens.
De zoekfunctie op het forum al eens gebruikt ?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)