Storing / Spoedonderhoud 8-2-2016 / 9-2-2016
(12-02-2016, 08:34 PM)paul50 schreef: kan het zijn dat de chat onbereikbaar is , of doe ik zoals vaak , iets fout?
Als ik de chat aanklik popt het scherm een milliseconde op om te verdwijnen

Je doet niks fout, dat gebeurt hier op dit moment ook.

Waarschijnlijk wordt er aan de app gewerkt op dit moment, ik zie meer dingen 'bewegen'.
Why isn't there mouse-flavoured cat food?
Antwoord
De chat werkt wel maar via het forum en niet via de app zelf. Dus op de app naar het forum dan naar de chat. Het is een kleine omweg maar we blijven er fit bij.
Antwoord
Het is fijn dat de site weer in de lucht is.
Uiteraard waardeer ik zeer de inspanningen, maar ik vind het heel jammer dat mijn versie 1.0.4.0 het niet meer doet.
Is er een mogelijkheid dat die versie weer in de lucht komt?
Antwoord
Nee die mogelijkheid is er niet.
Antwoord
(14-02-2016, 04:16 PM)karl123 schreef: Het is fijn dat de site weer in de lucht is.
Uiteraard waardeer ik zeer de inspanningen, maar ik vind het heel jammer dat mijn versie 1.0.4.0 het niet meer doet.
Is er een mogelijkheid dat die versie weer in de lucht komt?

Zou graag dan ook willen weten wat er beter is aan die oude versie?
Antwoord
(14-02-2016, 04:16 PM)karl123 schreef: Zou graag dan ook willen weten wat er beter is aan die oude versie?

wat beter is aan de Old one is dat je niet bij elke post/spot hoeft te bedanken! Big Grin
Antwoord
(20-02-2016, 06:16 AM)KONTOL schreef: wat beter is aan de Old one is dat je niet bij elke post/spot hoeft te bedanken! Big Grin

En ik vraag mij dus af gezien deze reactie of dit inderdaad wel een verbetering is
Want een bedankje plaatsen bij een spot/post is wel het minste wat downloaders kunnen doen richting de poster/spotters om zo te laten zien dat men het vele werk wat deze mensen in een post steken waarderen
En ik vind op een knop rammen om daarmee een geautomatiseerd bericht achter te laten nu niet bepaald een persoonlijke inslag hebben

Bovenstaande 404 error berichten van u heb ik verwijderd omdat u hierover OOK al een topic hebt geopend hierover
Die overigens verkeerd stond dus ik die heb afgesplitst en er een eigen topic van gemaakt heb
U kunt in die betreffende topic reageren over deze error
Want het is niet de bedoeling dat u het forum gaat spammen met overal berichten over uw probleem
Dit maakt het onoverzichtelijk voor U en voor ons
Dodgy Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig: Naar de Newzbin Web applicatie KLIK Cool
Antwoord
Ik krijg sinds gisteren een foutmelding zie bijlage.
mvg Geert

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
Als u de Windows applicatie gebruikt dan de vraag
Staat u nog op een andere pc/laptop ingelogd ?
U kunt namelijk niet gelijktijdig op 2 Pc`s ingelogd zijn

Krijgt u deze melding ook als u probeert in te loggen op de Webversie van Newzbin ?
Dodgy Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig: Naar de Newzbin Web applicatie KLIK Cool
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)