Waardering:
  • 8 stemmen - gemiddelde waardering is 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Download Newzbin 1.1.2.0
Hi Chaos,

Verborgen mappen tonen staat aan en is niks in te vinden.
Bedankt voor je advies.
Gr
John
Antwoord
(20-01-2016, 07:38 PM)Piet Huk schreef: Toch krijg ik met de nieuwe versie 1.2 ook de melding "Een oudere versie van Newzbin kan niet verwijderd worden"
Gr
John

Heeft u al:

Geprobeerd gezien de melding
De verwijderde versie door u opnieuw te installeren
Zodra die er op staat de Pc even handmatig her starten (doe ik in dit soort gevallen just in case)
Daarna de nieuwe versie installeren waarbij als het goed is de optie komt de oude te verwijderen
Dit dan door de setup laten doen en kijken of dit wel werkt
Dodgy Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig: Naar de Newzbin Web applicatie KLIK Cool
Antwoord
Hi Chaos,

Verborgen mappen tonen staat echt voor 1000% aan. Ik zie namelijk ook Spotnet en Spotlite staan.

Ik wacht wel weer op een update om mijn geluk te proberen en blijf gewoon de perfect werkende Web Interface gebruiken.

Gr John
Antwoord
Zoals ik al eerder vermelde staat de newzbin map in local niet onder hun eigen naam (newzbin) maar het is een map met de naam _
Zie hier onder

resim

Deze map haal je weg in de map Local .
In de map roaming staan als het goed is wel mappen met als naam newzbin , die haal je dan ook weg .
Als je daana een reg. cleaner er overheen haalt en opnieuw opstart heb je een frisse start om newzbin opnieuw te installeren .....

Volgens mij ligt dit niet aan het programma zelf maar aan de mappen in de verborgen map ''AppData'' die op jouw pc staat die zijn overgebleven na deinstallatie . Dit gebeurd soms ....
Maar de web versie werkt ook prima....dus Smile
Alleen voor bier komt de aap uit m'n mouwresim
Antwoord
Hi Wat Nou,

Alles wederom nagelopen, helaas de zelfde melding, hierbij allen bedankt.

Ik ga weer verder met de Web Interface.

Gr

John
Antwoord
heel mooi
Antwoord
Big GrinBig GrinBig Grin
Antwoord
Newzbin poosje niet gebruikt, en nu update uitgevoerd, alweer alle instellingen en L/P weg, dat moet toch anders kunnen ? :-(
Antwoord
Update uitgevoerd en nu stopt hij gelijk zodra ik een spot open.
Antwoord
bedankt
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)