Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 3.8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Download Newzbin 1.1.2.0
bedankt
Antwoord
bedankt
Antwoord
Mijn dank is groot.
Antwoord
Nou, bedankt, ik ben benieuwd.....
Antwoord
Mijn dank is groot.
Antwoord
Goedenavond,

Ik heb alles gedeinstalleerd, alles van Newzbin met regedit verwijderd, Ccleaner gedraaid en toen opnieuw opgestart.

Toch krijg ik met de nieuwe versie 1.2 ook de melding "Een oudere versie van Newzbin kan niet verwijderd worden"

Iemand nog tips. De web interface draait echter top.

Alvast bedankt

Gr

John
Antwoord
Ik denk dat je in dit geval ook de mappen van newzbin in de verborgen map ''AppData'' moet weg halen .
Doe het volgende :

Je moet wel je verborgen mappen aan hebben staan en let wel je bent nu ook al je instellingen kwijt en je watchlist is ook leeg .....

Deinstalleer nezbin nogmaals en daarna ga je naar "C" --> Gebruikers --> "'naam" --> AppData --> Local
In deze map staat een map met als naam een - (streepje), verwijder deze map , als er meerdere zijn verwijder je die ook .
Ga één stap stap terug en open de map Roaming .
Als daar een map newzbin in staat , verwijder die dan ook .
Sluit alles , ga nu naar programfiles en haal daar de map newzbin ook weg . Laat ccleaner (of een ander register cleaner) er nog maals over heen gaan en herstart je computer . Installeer nu newzbin weer .
Je hebt nu een schone installatie gedaan . Deze mappen worden niet weggehaald met de deinstallatie en ccleaner . Dit wil nog wel eens de oplossing van onduidelijke problemen zijn .

Succes
Alleen voor bier komt de aap uit m'n mouwresim
Antwoord
Verwijder Newzbin ook uit je register. Dit kun je het beste handmatig doen.

Start regedit
geef zoekopdracht: Newzbin
Blijf op F3 klikken totdat u de MAP Newzbin tegenkomt in de linker kolom
( bij mij was dat in: HKEY_USERS\S-1-5-21-xxxxxheleboel cijfersxxxx\Software\Newzbin)
Verwijder deze.
Installeer Newzbin weer
Antwoord
Hi Brandblusser,

Allemaal al gedaan, Regedit vindt niets, ook het programma Reg vindt helemaal niets.

Revo vindt niets en CCleaner ook niet. Via zoeken verkenner en Total Commander ook geen Newzbin te vinden op de C schijf.

Ik heb geen idee waar ik nog zou kunnen zoeken. Een schone install gaat mij echter te ver, ik blijf voorlopig wel met de Web versie werken, die overigens uitstekend werkt.

Ik kan het alleen niet uitstaan dat ik dit programma niet geinstalleerd krijg.

In ieder geval bedankt voor je hulp.

Groet
John
Antwoord
Heeft u verborgen bestanden/mappen weergeven aan staan ?
Want het lijkt mij toch dat er wat achter gebleven is
En als dit niet aan staat zult u deze verborgen mappen/bestanden nooit zien ook
En kunt u deze dus niet verwijderen
Dodgy Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig: Naar de Newzbin Web applicatie KLIK Cool
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: pascalkaufmann1, 2 gast(en)