Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 3.8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Download Newzbin 1.1.2.0
moet nog inlopen hier, maar alvast op voorhand bedankt
Antwoord
bedankt gaan we proberen;
werkt primaShy
Antwoord
(11-01-2016, 12:41 PM)Admin schreef:
(11-01-2016, 09:44 AM)CrazyKEREL schreef: De update vanuit het programma blijft hangen onder windows 8.1

Na het starten komt er een balk voor uitpakken, en dan freezed hij.
In taakbeheer staat alleen een melding : This installer database contains the logic and data required to install Newzbin.

Dat is vreemd, is het uiteindelijk wel gelukt door de nieuwe versie los te downloaden en installeren?

Hij blijft hangen op het blauwe installatiescherm met INSTALL
ook daarmee freezed hij.

ik ga nu de oude versie uninstallen en dan opnieuw proberen

(11-01-2016, 05:19 PM)CrazyKEREL schreef:
(11-01-2016, 12:41 PM)Admin schreef: Dat is vreemd, is het uiteindelijk wel gelukt door de nieuwe versie los te downloaden en installeren?

Hij blijft hangen op het blauwe installatiescherm met INSTALL
ook daarmee freezed hij.

ik ga nu de oude versie uninstallen en dan opnieuw proberen

ik heb de oude versie gedeinstalleerd en uit voorzig mijn AV uitgezet.
Nu werkt de setup.exe goed.
Antwoord
als ik de update uitvoer krijg ik melding van mijn virus scan idp.ares.generic gedectecteerd...of te wel een trojan virus.........
Antwoord
De anti-virus zul je in sommige gevallen tijdelijk uit moeten zetten of Newzbin in de lijst van vertrouwde applicaties toevoegen.
Deze methode voor het updaten van de applicatie is voor ons ook nieuw in de hoop dat het een stuk makkelijker zou werken, helaas lopen we toch weer tegen wat obstakels aan.
Antwoord
Boefjes.. snel de settings overschrijven, zodat ik weer eens mijn wachtwoord kon resetten ;-)

Sweet update !
Antwoord
(12-01-2016, 03:31 AM)Babbel00 schreef: Boefjes.. snel de settings overschrijven, zodat ik weer eens mijn wachtwoord kon resetten ;-)

Sweet update !

Resetten? Opnieuw inloggen is voldoende hoor Tongue
Maar je hebt gelijk, het zou makkelijker zijn als de inloggegevens bewaard blijven bij het installeren van een nieuwe versie.
Antwoord
(10-01-2016, 08:22 PM)Admin schreef: Ook dat gaat in de toekomst nog wat verbeterd worden.
Goed dat je de bewaar functie nog even had opgemerkt daar ik deze vergeten was bij de update te vermelden.

Tevens heb je nu ook de mogelijkheid om een vaste onderschrift bij je spot te plaatsen.
Als je nu een spot gaat toevoegen vind je boven de spot-informatie een nieuwe knop, probeer dat maar eens uit Wink

Uit geprobeerd de nieuwe knop, met het vaste onderschrift helemaal perfect.
omdat ik altijd dezelfde onderkant van spot heb movie info + trailer + pics
is alles precies naar mijn wensen Tongue
Antwoord
Bedankt voor deze update. Volgens mij is nu ook het probleem opgelost dat de boel crashte wanneer ik een spot opende waar een youtube-trailer was.
Antwoord
Wat de reden was van het crashen van de applicatie kun je hier lezen
https://newzbin.org/showthread.php?tid=6577
Dat lag niet aan de Newzbin applicatie maar aan een update van MS en Adobe flash
Dodgy Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig: Naar de Newzbin Web applicatie KLIK Cool
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)