Waardering:
  • 8 stemmen - gemiddelde waardering is 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Download Newzbin 1.1.2.0
bedankt
Antwoord
Bij het inloggen krijg de volgende melding;

Tijdens een WebClient-aanvraag is een uitzondering opgetreden Angry
Antwoord
Prachtig man Smile  maar dit is niet de hoek om met een kwaaie kop je vraag te stellen of je probleem te uiten Dodgy
Dodgy Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig: Naar de Newzbin Web applicatie KLIK Cool
Antwoord
bedankt
Antwoord
(02-08-2016, 08:52 AM)Mr Chaos schreef: Prachtig man Smile  maar dit is niet de hoek om met een kwaaie kop je vraag te stellen of je probleem te uiten Dodgy

Kwaaie kop is niet voor u bedoeld. Ik ben kwaad op mezelf dat ik het niet kan fiksen!
Antwoord
Oke maar dan nog zit u in het verkeerde hoekje Dodgy
Daarbij lopen hier verschillende draadjes over het niet in kunnen loggen Wink
De zoekfuctie van het forum is daarbij erg handig Sleepy
Dodgy Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig: Naar de Newzbin Web applicatie KLIK Cool
Antwoord
Mooi,bedankt
Antwoord
Bedankt
Antwoord
Beste mensen
Ik ben nieuw hier. Ik werk met een Imac. Komt er ook een imac versie van de software?
Alvast hartelijk bedankt voor het antwoord.
Peter-Paul Oostveen
Antwoord
Hoi ppoost

Welkom op Newzbin

Als eerste staat eigenlijk uw vraag verkeerd
Maar omdat het hier IMac betreft laat ik uw vraag staan voor uw nakomers die het zelfde probleem hebben
Voor alsnog komt er geen IMac versie
Daarom ook de webversie van Newzbin
Die heeft op een paar dingen na de zelfde functionaliteit als de windows applicatie

Klik bovenin naast het Newzbin logo op de link "Newzbin Web Beta" en log dan in met de zelfde inlog gegevens als hier op het forum
of klik de volgende link ook dan inloggen met uw forum account

http://web.newzbin.org/login.php

M.v.g. en veel plezier Mr Chaos
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 11 gast(en)