Nieuwe Bèta webversie van Newzbin
Zoals al eerder aangegeven in het Feedback gedeelte van ons forum, is er een nieuwe Bèta webversie uitgebracht om uit te testen.

De webversie heeft een complete make-over gekregen en heeft daarbij dan ook een compleet nieuw modern uiterlijk van deze tijd.

Uiteraard zit de vertrouwde HD Moviebox er ook weer in en als extra bevat het nu ook een HD Seriebox om zo heerlijk te kunnen zoeken naar de beste Series aangeboden door de posters op Newzbin.

Tevens is er de mogelijkheid om Posters te volgen, zo is er nog meer interactie tussen posters en downloaders.

Zie screenshots:

resim

resim

resim

Check de Bèta nu uit op https://beta.newzbin.org

Vergeet je niet om feedback achter te laten in het daar voor aangemaakt topic? We horen graag wat jij er van vindt en wat er nog verbeterd kan worden.

Klikkerdeklik hier om feedback te geven.

Edit: Vanaf vandaag (24-10-2015) is de Bèta open voor iedereen
Antwoord
Bedankt voor al het moois newzbin wordt steeds professioneler qwa look en gebruiks gemak TOP
p.s. mooie screen print
en hopen dat we snel meer special members erbij krijgen.
en ik zag al dat je me daar al volgde Smile
I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord
Ziet er helemaal TOP uit. Vooral de Seriebox is een perfecte toevoeging....
Antwoord
Bericht aangepast, de nieuwe Béta is nu open voor iedereen.
Antwoord
Geweldig nu voor iedereen open Heart
weer een mijn paal bereikt
zal het noteren in het geschiedenis boekje Big Grin
I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord
Bedankt voor het bericht, ik ga hem nu aanklikken en bekijken.
Antwoord
Ziet er weer super uit alleen mis ik ergers de update knop of ik moet het over het hoofd gezien hebben. Als ik op NZB knop druk ging alles goed nu in de nieuwe versie Beta dus lukt dat niet meer. Mocht iemand weten hoe het in de nieuwe versie wel moet op de juiste wijzer door het NZb knopje te klikken en dat hij automatische in Grabit gaat downloaden ik hou mij eigen aanbevolen verder zit het er erg goed uit misschien hier en daar wat aanpassingen maar rome is ook niet op een dag gebouwd.

Succes met de voorgang ervan.

met vriendelijke groet,
Genietoloog
Antwoord
(25-10-2015, 02:10 PM)Genietoloog schreef: Ziet er weer super uit alleen mis ik ergers de update knop of ik moet het over het hoofd gezien hebben.

Druk eens op, overzicht, links boven Wink

(25-10-2015, 02:10 PM)Genietoloog schreef: Als ik op NZB knop druk ging alles goed nu in de nieuwe versie Beta dus lukt dat niet meer. Mocht iemand weten hoe het in de nieuwe versie wel moet op de juiste wijzer door het NZb knopje te klikken en dat hij automatische in Grabit gaat downloaden ik hou mij eigen aanbevolen verder zit het er erg goed uit misschien hier en daar wat aanpassingen maar rome is ook niet op een dag gebouwd.

Succes met de voorgang ervan.

met vriendelijke groet,
Genietoloog

Sla eens een NZB op.
Bijvoorbeeld op C: Downloads.
Kies dan met rechtermuis knop, openen met.

Of ga op NZB staan, kies Eigenschappen, Tabblad algemeen, Wijzigen, en kies hier voor u Newsreader, klik toepassen.

resim
Onder help vind men info, bekijk deze info eens.
De zoekfunctie op het forum al eens gebruikt ?
Antwoord
Ja bedankt voor je antwoord op mij gestelde vraag.
Wat betreft de update knop ga ik ook even checken of dat bij mij ook werkt.

met vriendelijke groet,
Genietoloog
Antwoord
Best Dames en Heren van Newzbin..

Wat ziet deze Versie er gelikt uit, Toppie hoor.

Mijn dank aan de Dames en Heren voor dit moois die jullie weer hebben gemaakt.

Maar ik had 1 vraagje....De filters zijn ook over genomen zie ik maar als ik daar op klikt krijg je het gewoone overzicht,en niet die van de Filter naam !!

Moet ik ze dan opnieuw aan maken in de nieuwe Versie ?

Gr , surfgozer.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)