Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Download Newzbin 1.1.0.0
(09-09-2015, 07:55 PM)Bollenpeller schreef: Als ik deze update uitvoer is ik dan mijn Watchlist leeg?

Ik was de mijne wel kwijt, maar door veel getest ( herinstall en volledig verwijderen)
kon dat wel eens de oorzaak zijn.

Maar ik neem aan dat je hem kwijt bent - misschien dat een developer dit kan bevestigen hier. Wink

----------------------------------------------------------------------

Edit: lees ook even watnou's bevinding - de uninstaller vraagt dat op een gegeven moment (temp. mappen verwijderen of laten staan)
Hoe meer men zich erin verdiept, hoe minder men schijnt te weten (wobi58)
Druk ook eens op deze knop voor de regels - en voor een donatie op de donatieknop in het forum!. Wink
@ Bollenpeller de uninstaller haalt zo goed als alles weg dus wij denken ook de watchlist.

@robedoesje uiteindelijk zal de versie 1.0.4.0 verdwijnen of een automatische update eraan komt is aan de admin/devvv
------------------------------
Edit: lees ook even watnou's bevinding - de uninstaller vraagt dat op een gegeven moment (temp. mappen verwijderen of laten staan)
(09-09-2015, 07:56 PM)robedoesje schreef: Even een klein vraagje
Nu werken beide aps (versies) nog wanneer gaat de oude update versie op slot?
blijven beide aps (oude update) werken ?
samen gevat is iedereen verplicht te updaten ?

samengevat: Ja, straks gaan de oude niet meer werken.
Eerst wordt de webversie overeenkomstig aangepakt.
Daarna is een update verplicht om Newzbin te laten werken.
Dus de oude versies werken op een gegeven moment niet meer, maar dit wordt aangekondigd bovenin bij de oude versie Wink
Druk ook eens op deze knop voor de regels - en voor een donatie op de donatieknop in het forum!. Wink
Ik kreeg met deinstallatie de vraag of ik de temp. mappen wilde verwijderen of laten staan . Ik heb ze laten staan en heb nog al mijn filters en mijn watchlist is ongewijzigd Smile
Alleen voor bier komt de aap uit m'n mouwresim
@robedoesje uiteindelijk zal de versie 1.0.4.0 verdwijnen of een automatische update eraan komt is aan de admin/devvv
[/quote]

Ok bedankt voor de reactie Brandblusser.
zou mooi zijn Wink

(09-09-2015, 07:56 PM)robedoesje schreef: Even een klein vraagje
Nu werken beide aps (versies) nog wanneer gaat de oude update versie op slot?
blijven beide aps (oude update) werken ?
samen gevat is iedereen verplicht te updaten ?

samengevat: Ja, straks gaan de oude niet meer werken.
Eerst wordt de webversie overeenkomstig aangepakt.
Daarna is een update verplicht om Newzbin te laten werken.
Dus de oude versies werken op een gegeven moment niet meer, maar dit wordt aangekondigd bovenin bij de oude versie Wink
[/quote]

Ok dankje wel wobi58
I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

(09-09-2015, 08:38 PM)watnou schreef: Ik kreeg met deinstallatie de vraag of ik de temp. mappen wilde verwijderen of laten staan . Ik heb ze laten staan en heb nog al mijn filters en mijn watchlist is ongewijzigd Smile
Dank je wel voor je antwoord, watnou! Smile

Waardevolle info.
( betekent dus, dat ik wat teveel had opgeruimd) Big Grin
wow, super mooi hoor , zeker met die moderne layout en ook leuk dat je nu zelf je kleuren kan kiezen.

top werk, mijn complimenten !!!

greetzzzzzzzzzzz mixmaster Cool
bedankt hier voor
Gaan we mee aan de slag! en goed werk geleverd gezien de informatie...
Bedankt even getest als ik hem opstart werkt het gewoon maar mijn eset krijg ik
geel driehoekje met een uitroepteken doe ik dan de chat aan is hij weg doe ik de
chat uit is het er weer dit gebeurde oude niet!!!

MvG

NzbVriend

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)