NIEUWS!! Webversie van Newzbin voor iedereen
Ziet er superrr uit Smile
Antwoord
(19-10-2014, 10:23 AM)TifKag schreef: 1: Ik heb geen PayPal of BitCoins

2: Er wordt al een tijdje een fatsoenlijk werkende versie van de gewone versie beloofd........Waar blijft die !!!!

1: Ideal voldoet prima voor een donatie

2: Wij kunnen en zullen niks beloven over een nieuwe update van Newzbin daar wij het belangrijker vonden een webversie te lanceren wat uiteindelijk voor iedereen net zo makkelijk werkt ongeacht wat voor besturingssysteem men heeft. Tevens werkt Newzbin zeer fatsoenlijk met wat schoonheidsfoutjes in mijn ogen.

3: Dubbelposten van je bericht was niet nodig
Antwoord
Citaat:3: Dubbelposten van je bericht was niet nodig
Het was geen dubbelpost, er stond namelijk nog een andere vraag bij !!!!!

Ik vroeg of de gewone versie afgedankt gaat worden, zodat mensen alleen nog betaald via de Webversie kunnen kijken ????
Antwoord
Nee TifKag het gaat zich hier om een testversie die getest word door de special members. En de app gaat zeker niet verdwijnen. Als de webversie uitvoerig getest is komt ie gewoon voor iedereen vrij.
Antwoord
(19-10-2014, 10:46 AM)TifKag schreef: Het was geen dubbelpost, er stond namelijk nog een andere vraag bij !!!!!

Ik vroeg of de gewone versie afgedankt gaat worden, zodat mensen alleen nog betaald via de Webversie kunnen kijken ????

Een Betá versie is er niet voor niets, het is in het leven geroepen om het te testen met een kleinschalig groep mensen.
Vinden wij dat de webversie straks uiteindelijk goed en stabiel genoeg is voor iedereen, dan gaat het beschikbaar gesteld worden voor alle gebruikers.

Beide soorten (web of applicatie) hebben zijn voor en nadelen, het is dan aan de gebruiker de keuze waar de voorkeur naar toe gaat.

En een update voor de huidige applicatie staat ook nog gewoon in de planning, er zijn alleen een aantal issues die opgelost moeten worden voordat we überhaupt een goede update kunnen doorvoeren. 1 ding tegelijk zeg ik altijd maar Wink
Antwoord
nou net uitgeprobeerd en ik zeg toppie hoor ,loop lekker soepel Wink

grtz
Antwoord
Ziet er super uit!!
Antwoord
Voor alle feedback m.b.t. de Betá webversie verwijs ik graag iedereen naar onze feedback gedeelte.
Antwoord
Wat gaaf ff testen op mijn smartphone straks goed bezig,super.

Bedankt alle Mods en anderen achter de schermen die dit voor elkaar kregen,klasse !

resim

We are one big happy Family !
Antwoord
Helemaal super dit! Ik heb net gedoneerd Cool. Hoe komen jullie erachter dat de donatie is gedaan door mij eigenlijk? Want de link naar de donatie-page is 'gewoon' een algemene link toch?

Edit: Blijkbaar gaat dit sneller dan verwacht! Special Member woohoo!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)