NIEUWS!! Webversie van Newzbin voor iedereen
Toppie hoor ziet er zeer goed uit kan niet wachten....Tongue
Antwoord
Ziet er goed uit :-)
Antwoord
Helemaal TOPPIE.... Hier gaan we zeker gebruik van maken.....
Antwoord
Ik ben héél benieuwd! Bedankt alvast, hier ga ik zeker gebruik van maken!
Antwoord
Thumbs Up 
Handig! Mooie extra service hoor, thnx!
Antwoord
ziet er goed uit
Antwoord
1: Ik heb geen PayPal of BitCoins

2: Er wordt al een tijdje een fatsoenlijk werkende versie van de gewone versie beloofd........Waar blijft die !!!!
Antwoord
Is niet via paypal maar via ideal en je hoeft geen bitcoins te hebben die worden ter plekke omgerekend.
Antwoord
Ziet er geweldig uit, super!!!!! Bedankt!!!!
Antwoord
Hey tifkag ,

Om een donatie te doen heb je zelf geen bitcoins nodig en je betaald via ideal , wat snaterke zegt klopt als een bus

Het gaat hier om een test versie zoals je weet . De uiteindelijke retail versie zal voor een ieder beschikbaar worden dus .........
Lees dit even ......

Gebleken is dat er enige twijfel is over de mogelijkheid van het doneren aan Newzbin en de veiligheid er van
Doneren aan Newzbin kan alleen met Bitcoins
"Ik wil doneren knopje klikkerdeklik"
Echter hoe werkt dit en is dit betrouwbaar

Als je doneert wordt alles automatisch omgerekend
Bijvoorbeeld: je wilt 10 euro doneren, je voert 10 eur in het bitcoin programma, het programma rekent het meteen om in bitcoins, je betaald met ideal en klaar is kees. Er wordt gewoon 10 euro van je rekening afgeschreven en newzbin krijgt de donatie in bitcoins ...... jij blij en het Newzbinteam blij.
Jij krijgt dan na enige tijd (als het team een berichtje heeft gehad van de bitcoinhost dat jij een donatie hebt gedaan) een andere status van special member.

Dit alles is volkomen betrouwbaar en loopt via je eigen bank
Het werkt net zo als dat je online iets besteld en online af moet rekenen
Echter omdat er nu Bitcoins staat "lijkt" het onveilig omdat men niet bekend is met Bitcoins
Had er gestaan Euro`s dan had men het blind vertrouwd
Echter is doneren met Bitcoins net zo veilig als doneren met euro`s ( misschien nog wel veiliger )

Bron newzbinteam
Alleen voor bier komt de aap uit m'n mouwresim
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)