Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 4.6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Download Newzbin 1.0.2.0
@Redwhitearmy: aha, er staat me bij dat ik dit in het begin ook had met Nzbee. Volgens mij heb ik dit toen 'opgelost' door op 'wachtwoord vergeten?' te klikken en dus met een nieuw wachtwoord in te loggen. Misschien is dit ook hier mogelijk?
bedankt voor het voortzetten we gaan meteen aan de slag
op een leuk en gezond 2014
kan geen down link vinden voor die versie. Maar denk dat dat het niet is, zal wel weer een bug zijn die alleen voor mij geld. Zie ook nergens en pw recovery systeem, dus dat gaat hem ook niet worden...
Mijn eerste reactie is:

Wat mooi en het is super snel, mooi overzichtelijk Top gedaan en zo snel voor 1 januari, ga zo door!

tip: geef het ook het even door aan de site van binaries4all voor 1 januari daar staat nog NZBEE er nog op.

en oh ja bijna vergeten, Een goed 2014 met veel download plezier!
(29-12-2013, 03:54 PM)Admin schreef: Bij deze doe ik de aftrap en heb voor jullie de eerste officiële versie van Newzbin voor Windows.

Bij problemen graag in het forum "Problemen en suggesties" reageren.

Namens ons team heten we jullie allemaal van harte welkom en wensen wij jullie allemaal heel veel gezondheid en een knalgoed nieuwjaar toe.

fijne jaar wisseling en een voorspoedig 2014
Greetz
Ik wens jullie veel succes met deze nieuwe opzet Wink Ziet er goed uit. Btw de exe zegt 1.0.2.0 maar rechts boven staat Newsbin v1.0.1.0 Huh
Daar gaan we. Mooi alternatief hoop ik.

Veel suc6 en laat b r e i n de pleuris krijgen
ga het proberen ! bedankt allemaal
Binnen gehaald, geinstalleerd en super werkend begin van 2014 kan hiermee al niet meer stuk
Ziet er goed uit, complimenten, nog wel een probleem hier met het updaten van de spotlijst (zie mijn bericht in "problemen en suggesties")

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)