Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 4.6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Download Newzbin 1.0.2.0
(29-12-2013, 03:54 PM)Admin schreef: Bij deze doe ik de aftrap en heb voor jullie de eerste officiële versie van Newzbin voor Windows.

Bij problemen graag in het forum "Problemen en suggesties" reageren.

Namens ons team heten we jullie allemaal van harte welkom en wensen wij jullie allemaal heel veel gezondheid en een knalgoed nieuwjaar toe.

Ziet er zeker gelikt uit. Bedankt.
Er viel mij alleen 1 ding op.. Er is aangekondigd Newzbin 1.0.2.0. maar de link verwijst naar versie 1.0.1.0 :-) Is het gewoon een typo of is er inderdaad versie 1.0.2.0?
Dat ziet er echt goed uit.
Ga het uitproberen

Dank je wel
werkt prima iedereen een goede jaarwisseling gewenstHeart
Hi all! Smile

Ben erg benieuwd Wink
Hoi ik kan niet inloggen, iedere x dat ik op registratie druk en mijn gegevens invul, krijg ik de boodschap:
U lijkt al geregistreerd te zijn op dit discussiebord en meerdere registraties zijn niet toegestaan.
Ik gebruik mijn inloggegevens van nzbee, ook zie ik alleen de spots van 28 december.. Iemand een oplossing?
@Redwhitearmy: je moet niet op 'registreren' klikken (dit is voor het aanmaken van een nieuw account), maar op 'inloggen' en dan je gegevens van je bestaande account invullen.

@admin: ziet er goed uit! Wink
Klopt het dat er (nog?) niet gefilterd kan worden op tags?
We gaan het proberen. Bedankt beste mensen en heel veel succes gewenst.
We gaan ff kijken. Veel suc6 met deze uitdaging.

resim
Als ik het progje open druk ik op inloggen, vul dan mijn gegevens in en dan kan ik op enter drukken. Dan krijg ik hetzelfde gezeik als met nzbee Boodschap er is een onverwerkte fout opgetreden bla bla bla. Druk ik op registreren krijg ik dit:
Newzbin Community
Foutmelding

Newzbin Community
U lijkt al geregistreerd te zijn op dit discussiebord en meerdere registraties zijn niet toegestaan.

Had hier ook al last van op nzbee en die hebben uiteindelijk een account voor me aan gemaakt.
bedankt

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)