Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 4.6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Download Newzbin 1.0.2.0
Bij deze doe ik de aftrap en heb voor jullie de eerste officiële versie van Newzbin voor Windows.

Bij problemen graag in het forum "Problemen en suggesties" reageren.

Namens ons team heten we jullie allemaal van harte welkom en wensen wij jullie allemaal heel veel gezondheid en een knalgoed nieuwjaar toe.

Bugs die bekend zijn bij deze versie:

* Avatar word niet weergegeven in de config
* Problemen geconstateerd wanneer men 1 account gebruikt op meerdere systemen, dit resulteert vaak in het niet kunnen updaten of openen van spots.
* Automatisch updaten werkt niet als deze is aangevinkt
* Programmaversie wordt niet juist weergegeven, het moet zijn 1.0.2.0
* Enkele genres ontbreken

Let op, deze versie werkt niet meer en is daarom niet meer te downloaden! Download altijd de nieuwste versie van Newzbin.
(29-12-2013, 03:54 PM)Admin schreef: Bij deze doe ik de aftrap en heb voor jullie de eerste officiële versie van Newzbin voor Windows.

Bij problemen graag in het forum "Problemen en suggesties" reageren.

Namens ons team heten we jullie allemaal van harte welkom en wensen wij jullie allemaal heel veel gezondheid en een knalgoed nieuwjaar toe.

Daar gaan we , superrrrrr thks SmileSmile

Ik wens het nieuwe team heel veel geluk en een knallend 2014 toe , mogen we ook hier heel veel usenet plezier beleven .Tongue
Alleen voor bier komt de aap uit m'n mouwresim
joepie rachelle gaat meteen aan de gang
Super , bedankt allemaal voor het vele werk wat verzet is !

zal meteen mijn eerste post hier plaatsen

resim
I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Sharing is caring, Who gives-> will receive, Greetings to all Copycats on the net.
geweldig dit!! iedereen alvast een super 2014
van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie nieuwe kindje Heart

Wij hopen allemaal dat het in goede gezondheid zal opgroeien tot een gezonde kanjer want daar hebben wij allemaal wat aan .....Wink

veel succes
Net gedownload en ben hem nu aan het uitproberen. Ziet er gelikt uit!

Ik bedank het hele team voor dit nieuwe spot programma en wens iedereen een perfect en gezond 2014!
heb hem nu draaien en ziet er goed uit
Bedankt, ziet er idd goed uit!
Ik ben benieuwd!

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)