Waardering:
  • 4 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Download Newzbin 2.0.0.0 Beta
Straks als in vandaag?
Antwoord
Als in wanneer wij tevreden zijn met het resultaat Wink
Antwoord
De een is snel en de ander nooit tevreden ;-) Big Grin Tongue Rolleyes Shy
Antwoord
Correct, nou ben ik degene die niet snel tevreden is Wink
Antwoord
Wink 
resimresimresim
Antwoord
dank u wel voor deze
Antwoord
Allereerst hulde voor de mooie vormgeving en de serie- en filmbox zien er erg goed uit en de doorverwijzing daarbinnen ging in mijn geval prima...

In mijn geval heb ik de web-based forum en Newzbin Web Beta gebruikt in Firefox op een win 7 PC.

Miss dat de volgende items al ergens genoemd zijn, op het gevaar af om zaken dubbel te noemen, doe ik het toch :

Als spotter is het prettig wanneer de bovenste regel (in mijn geval geluid, gereed en mp3) vastgezet zou kunnen worden, zoals in de oude desktop-based versie, evenals de Tag.

In de overzichtlijst wordt de lijn waarop je staat blauw en geeft een vingericoontje, ik zou zelf verwachten dat dan bij 1 klik de regel wordt geopend, echter dubbel klikken is in mijn geval noodzakelijk.

Overigens erg mooi hoe de foto bij de spot op popt.

Het forum loopt m.i. prima en heeft volgens mij leuke extra's (anders heb ik ze in de oude deskversie niet gezien) en het is voor mij nu makkelijker om het plaatjes tellen uit te voeren.

De chat probeer ik vanaaf wel uit, maar zal ongetwijfeld ook goed gaan.

Kortom mooie nieuwe frisse omgeving, met voor mij een paar kleinigheden, maar goed je kan het niet iedereen naar zn zin maken Smile
מנא מנא תקל ופרסין
Antwoord
Als je naar de istellingen gaat op de web versie dan kun je daar openen met 1 klik aanvinken.
Antwoord
Haha, ben ook een digibeet ook, heb net de betaversie op mn desktop gezet, dus vergeet alles maar wat ik in mn eerdere comment heb gezegd, wat ik nu op mn pc heb staan, ga ik eens op mn gemak exploreren, kan wel kwijt dat het er strak uitziet, ga zeker de instellingen ff goed inregelen, thx Smile
מנא מנא תקל ופרסין
Antwoord
Kan m'n vorige comment toch handhaven, is idd een instellingskwestie, dus opgelost. In de desktop versie zijn voor de spots, de mogelijkheden om zaken vast te zetten gewoon aanwezig, dus gewoon prettig voor me. Spots zijn erg overzichtelijk qua indeling en alles is in 1 oogopslag te zien, kortom erg tevreden. Smile
מנא מנא תקל ופרסין
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)